fbpx



Rozetka.ua

Для інтеграції TradeCRM c Rozetka.ua необхідно створити відповідний обліковий запис. 

1. Параметри  Інтеграція → Маркетплейси.

2. Створіть обліковий запис для підключення: подвійний клік по картинці-ідентифікатору або натисніть "+".

3. Заповнюємо дані облікового запису.

 3.1 "Параметри"

- прописуєте назву;

- "Логін" та "Пароль" аналогічні даним авторизації на Rozetka;

- додайте Token, клацнувши на "Оновити" у цьому рядку;

- Виберіть у списку заздалегідь створене джерело замовлень;

- за замовчуванням задані рядки:

<5> статус, з яким CRM автоматично прийматиме замовлення з Rozetka;

<6> статус, який має бути наданий замовлення на майданчику в момент прийому;

<7> статус, з яким замовлення має приходити в Rozetka; 

(*) При необхідності статус можна змінити: натисніть на нього і виберіть зі списку відповідний.

виберіть тип коду товару для розпізнавання CRM;

- у рядках "За замовчуванням" та "Активний" вибираєте 1/0.

3.2 Після оновлення Token вкладки "Методи доставки" і "Методи оплати" зануряться автоматично. У стовпцях "Наша назва" та "Тип оплати" підберіть необхідний варіант у списку, натиснувши на рядок.

3.3 "Статуси"

- "Статус маркетплейсу": стовпець містить статуси Prom.ua.

- "Наш статус": виберіть у стовпці статуси CRM, які відповідатимуть певним статусам на Prom.ua; в результаті, в момент надання замовлення цього статусу відповідний йому Prom-статус буде відправлений на даний сервіс.

- "Порядок": налаштуйте в стовпці послідовність відображення статусів у списку, що випадає, в замовленні.

- "Приховати": поставте в стовпці "так" навпроти статусів, які не потрібно відображати.

- "Передача декларації": поставте в стовпці "так" навпроти статусів, разом з якими потрібно надсилати трек-номер.

- "Передача коментаря": поставте в стовпці "так" навпроти статусів, які вимагають надсилання коментарів (наприклад, скасування замовлення).

4. Збережіть обліковий запис.

5. Щоб змінити дані облікового запису або видалити його, виберіть його зі списку. Потім натисніть на  або , Залежно від завдання.

Ця інтеграція дозволяє автоматично імпортувати всю інформацію про замовлення з Rozetka, генерувати файли XML для імпорту на Rozetka, оновлювати ціни та наявність, створювати базу клієнтів, а також обробляти замовлення, автоматично змінюючи статуси.

Пример. Ви отримали нове замовлення на Rozetka, воно автоматично з'явилося у Trade CRM і система відразу ж змінює на маркетплейсі статус замовлення на "Обробляється менеджером".

В замовлення крім статусів crm є список статусів Rozetka. При відкритті замовлення відображається його поточний статус та список, на які можна змінити. Після надання певного статусу їх можна відправити вручну або вони автоматично будуть передані при наступній синхронізації.

При формуванні реєстру crm передає на Rozetka статус "Передано до служби доставки", а при надання статусу "Закритий" - "Замовлення виконано".

Користуйтесь Trade CRM
вже зараз, а платіть потім
Користуйтесь Trade CRM
вже зараз, а платіть потім

Готові почати
прямо зараз?

Завантажуйте Trade CRM
та користуйтесь CRM системою, а оплачуйте потім!

Натискаючи на цю кнопку, Ви даєте згоду на обробку своїх даних
uk