fbpx

Автоворонка продажів - ефективний інструмент залучення клієнтів

Робота з цільовою аудиторією – одне з пріоритетних завдань будь-якого бізнесу. Сучасні технології дозволяють робити таку роботу простіше, а основні процеси навіть перевести в автоматичний режим. Автоворонка продажів дозволяє залучати та утримувати клієнтів. Як вона виглядає і що робити, щоб вона працювала ефективно, питання, які є актуальними для багатьох компаній. Давайте розбиратися в них.

Що таке автоворонка продажів

Поняття має на увазі опис покрокового процесу, який проходить клієнт від моменту отримання інформації про продукт до його придбання.

Автоматичні вирви показують шлях, який повинен пройти клієнт від знайомства з пропозицією до отримання замовлення. Чим детальніше він опрацьований, тим більша ймовірність, що вирва побудована правильно і відвідувач сайту конвертується в клієнта.

Для побудови автоворонки необхідно визначитися з такими пунктами:

- яка продуктова лінійка просуватиметься в алгоритмі

- за допомогою якого софту планується взаємодія з відвідувачами

- які тригери будуть використані

Важливо пам'ятати, що робота проводиться продумано, щоб оптимізувати контакт із покупцем, а не спамати його інформацією про продукт.

Для створення автоворонки використовуються сучасні механізми взаємодії:

- онлайн-чати

- спілкування у месенджерах

- e-mail-розсилки

- лендинги та ін.

Механізми їх застосування залежить від поставлених завдань, особливостей цільової аудиторії та конкретного продукту.

Переваги створення автоматичної вирви продажів:

- Підвищення ймовірності переходу звичайного відвідувача в клієнта

- зменшення кількості відмов «холодних» клієнтів

- Зниження витрат на рекламу

- Збільшення відсотка постійних клієнтів

Система побудови автоворонки дає можливість зменшити витрати на рекламу, при цьому збільшити кількість постійних клієнтів.

Приклад використання автоворонки

Алгоритм автоворонки, як правило, має такі кроки:

  1. Відвідування сайту: Перша взаємодія з пропозиціями компанії
  2. Холодний лід: Відвідувач вивчив пропозиції
  3. Гарячий лід: Зацікавився та виявив активність (дзвінок, запит до служби підтримки)
  4. Покупець: Здійснив покупку
  5. Постійний клієнт: Повернувся за повторною покупкою та став vip-клієнтом

Такий алгоритм використовують різні види бізнесу - як інтернет-магазин, так і компанії, що надають послуги. Кожен із етапів має супроводжуватися відповідними механізмами підігріву інтересу та утримання.

Вірна побудова автоворонки допоможе отримувати якісні ліди. Але щоб вся структура бізнесу працювала як годинник, необхідно спочатку подбати про сучасний софт, який уточнений саме під потреби вашої компанії. Вибір правильної системи CRM – одне з таких рішень. Перш ніж віддати перевагу певній програмі, необхідно переконатися, що вона оптимально покриває ваші потреби.

Trade CRM допоможе навести лад у вашому бізнесі та автоматизувати будь-які процеси з ним пов'язані. Підійде як для невеликої компанії, так і для торгової марки. Софт розроблений, щоб автоматизувати бізнес-процеси:

- прийом та обробку замовлень

- Ведення бази клієнтів

- Контроль співробітників

- ведення складського обліку

- Повідомлення клієнтів про статус замовлення

Програмне забезпечення Trade CRM стане незамінним помічником у побудові автоворонки та опрацюванні клієнтів на кожному з присутніх у ній кроків. Звертайтеся, ми знаємо, як оптимізувати будь-який бізнес-процес!

Готові почати
прямо зараз?

Завантажуйте Trade CRM
та користуйтесь CRM системою, а оплачуйте потім!

Натискаючи на цю кнопку, Ви даєте згоду на обробку своїх даних
uk