Основи онлайн-маркетингу для інтернет-магазину
Онлайн платформи та маркетплейси, інтернет-магазини – реалії сучасного ринку. Вектор продажів все більше зміщується в online, вимагаючи знання механізмів просування вже за нових умов віртуального світу. Тут все працює за канонами онлайн-маркетингу, що суттєво відрізняється від способів просування бізнесу в умовах вулиць. Що таке автоворонка продажів, як побудувати роботу з клієнтами в онлайн-середовищі і які способи комунікацій вибрати. Запитань, які потрібно вирішити, багато. І всіма займається напрямок digital-маркетингу.
Маркетинг – що це і який він буває?
Саме поняття маркетингу досить велике. Воно поєднує у собі процеси, створені задля просування і популяризацію продукту, послуги, бренду на ринку. Його функції полягають у визначенні переваг конкретного продукту порівняно з іншими пропозиціями та їхнє правильне використання для просування. Маркетингова стратегія – центральний аспект роботи у напрямі просування товару. Вона складається з 3 «китів»:
- Місія
- Конкурентна перевага
- Сегментація ринку згідно з відібраною цільовою аудиторією
Цілі, які переслідує маркетинг, можна умовно поділити на:
- Бізнес (Сюди входять стратегічні завдання компанії, як завоювати лідерство на ринку, стати відомим брендом, досягти зростання продажів).
- Маркетинг (Закривають питання щодо опрацювання цільової аудиторії, підвищення лояльності, залучення нового сегмента користувачів та ін.).
- Комунікаційні (У даному сегменті основними завданнями є правильний вибір каналів взаємодії та реклами. Вони, у свою чергу, мають допомогти у підвищенні впізнаваності, формуванні позитивного іміджу компанії, стимулюванні до придбання товару чи послуги).
- Медіа (Такі цілі працюють на збільшення охоплення та покриття максимальної кількості потенційних клієнтів інформацією про продукт).
Глобально весь маркетинг можна поділити на 2 напрямки:
- Оффлайн: всі роботи ведуться без використання Інтернету.
- Онлайн: активності, що ведуться в Інтернеті.
Ніша активно зростає та розвивається, методів взаємодії з клієнтами стає дедалі більше. На даний момент основними є контекстна, тизерна реклама, активність у соціальних мережах, месенджерах. Для інтернет-магазину буде актуальним застосування технологій обох напрямків, особливо якщо паралельно працює оффлайн бізнес. Але перевагу в даному випадку краще віддавати online просуванню, оскільки магазин отримує можливість охопити велику аудиторію.
Перелік основних інструментів онлайн-маркетингу для інтернет-магазинів
Маркетинг необхідний як невеликої компанії, так великого бізнесу. Як і в будь-якому напрямку, тут існує ряд інструментів, які використовуються для аналізу, формування стратегії, активностей та виконання поставлених завдань.
До основних інструментів напряму можна віднести:
- аналіз конкурентів
- Система аналітики
- пошукова реклама
- розсилки
- Повідомлення
- інструменти SEO-оптимізації
Будь-яка продуктова лінійка потребує тестування різних інструментів. Залежно від особливостей товару чи послуги, деякі інструменти можуть застосовуватися в тій чи іншій інтенсивності, але без них неможливо уявити повноцінну роботу сучасного інтернет-магазину.
Бажаєте ефективно організувати роботу свого бізнесу? Почати слід із застосування CRM-системияка дозволяє автоматизувати будь-які бізнес-процеси. Trade CRM – рішення для вашого інтернет-магазину, тому що заточено саме під цей напрямок бізнесу. Софт дає можливість:
- вести базу клієнтів
- оперативно обробляти замовлення
- вести складський облік
- контролювати роботу працівників
- ставити завдання
- Спростити роботу з дропшипінгом та ін.
Система дозволяє налаштовувати автоворонку продажів, зменшуючи витрати на рекламу та збільшуючи відсоток постійних клієнтів.
Звертайтеся, ми знаємо, як зробити онлайн маркетинг ефективним для вашої компанії!