fbpx

Основи онлайн-маркетингу для інтернет-магазину

Онлайн платформи та маркетплейси, інтернет-магазини – реалії сучасного ринку. Вектор продажів все більше зміщується в online, вимагаючи знання механізмів просування вже за нових умов віртуального світу. Тут все працює за канонами онлайн-маркетингу, що суттєво відрізняється від способів просування бізнесу в умовах вулиць. Що таке автоворонка продажів, як побудувати роботу з клієнтами в онлайн-середовищі і які способи комунікацій вибрати. Запитань, які потрібно вирішити, багато. І всіма займається напрямок digital-маркетингу.

Маркетинг – що це і який він буває?

Саме поняття маркетингу досить велике. Воно поєднує у собі процеси, створені задля просування і популяризацію продукту, послуги, бренду на ринку. Його функції полягають у визначенні переваг конкретного продукту порівняно з іншими пропозиціями та їхнє правильне використання для просування. Маркетингова стратегія – центральний аспект роботи у напрямі просування товару. Вона складається з 3 «китів»:

  1. Місія
  2. Конкурентна перевага
  3. Сегментація ринку згідно з відібраною цільовою аудиторією

Цілі, які переслідує маркетинг, можна умовно поділити на:

- Бізнес (Сюди входять стратегічні завдання компанії, як завоювати лідерство на ринку, стати відомим брендом, досягти зростання продажів).

- Маркетинг (Закривають питання щодо опрацювання цільової аудиторії, підвищення лояльності, залучення нового сегмента користувачів та ін.).

- Комунікаційні (У даному сегменті основними завданнями є правильний вибір каналів взаємодії та реклами. Вони, у свою чергу, мають допомогти у підвищенні впізнаваності, формуванні позитивного іміджу компанії, стимулюванні до придбання товару чи послуги).

- Медіа (Такі цілі працюють на збільшення охоплення та покриття максимальної кількості потенційних клієнтів інформацією про продукт).

Глобально весь маркетинг можна поділити на 2 напрямки:

  1. Оффлайн: всі роботи ведуться без використання Інтернету.
  2. Онлайн: активності, що ведуться в Інтернеті.

Ніша активно зростає та розвивається, методів взаємодії з клієнтами стає дедалі більше. На даний момент основними є контекстна, тизерна реклама, активність у соціальних мережах, месенджерах. Для інтернет-магазину буде актуальним застосування технологій обох напрямків, особливо якщо паралельно працює оффлайн бізнес. Але перевагу в даному випадку краще віддавати online просуванню, оскільки магазин отримує можливість охопити велику аудиторію.

Перелік основних інструментів онлайн-маркетингу для інтернет-магазинів

Маркетинг необхідний як невеликої компанії, так великого бізнесу. Як і в будь-якому напрямку, тут існує ряд інструментів, які використовуються для аналізу, формування стратегії, активностей та виконання поставлених завдань.

До основних інструментів напряму можна віднести:

- аналіз конкурентів

- Система аналітики

- CRM-система

- пошукова реклама

- розсилки

- Повідомлення

- інструменти SEO-оптимізації

Будь-яка продуктова лінійка потребує тестування різних інструментів. Залежно від особливостей товару чи послуги, деякі інструменти можуть застосовуватися в тій чи іншій інтенсивності, але без них неможливо уявити повноцінну роботу сучасного інтернет-магазину.

Бажаєте ефективно організувати роботу свого бізнесу? Почати слід із застосування CRM-системияка дозволяє автоматизувати будь-які бізнес-процеси. Trade CRM – рішення для вашого інтернет-магазину, тому що заточено саме під цей напрямок бізнесу. Софт дає можливість:

- вести базу клієнтів

 - оперативно обробляти замовлення

- вести складський облік

- контролювати роботу працівників

- ставити завдання

- Спростити роботу з дропшипінгом та ін.

Система дозволяє налаштовувати автоворонку продажів, зменшуючи витрати на рекламу та збільшуючи відсоток постійних клієнтів.

Звертайтеся, ми знаємо, як зробити онлайн маркетинг ефективним для вашої компанії!

Готові почати
прямо зараз?

Завантажуйте Trade CRM
та користуйтесь CRM системою, а оплачуйте потім!

Натискаючи на цю кнопку, Ви даєте згоду на обробку своїх даних
uk