Нові суперможливості Trade CRM!
Оновлені повернення, доповнення в замовленнях та інші класні "плюшки" для зручної роботи в CRM
Повернення-повернення: оформляємо по-новому
Щоб процес створення повернень став хоч трохи приємнішим, ми змінили інтерфейс і спростили функціонал.
1. Ось так зараз все злагоджено і красивенько.
2. У разі обміну можна безпосередньо з повернення створити замовлення.
Єдине, що відкривати його потрібно з модуля "Повернення". Вуаль!
3. Додався також трекінг: правою кнопкою на повернення → Оновлюємо статус → Дивимося в потрібному стовпчику інфу.
Картка товару: зухвалий політ із срм на маркетплейс
Картка товару поповнилася новими крутими "плюшками". Блискавичний перехід із CRM на Пром або Розетку! Юхуу! Для перегляду товару на маркетплейсі натискаємо на , а для внесення змін скористайтесь кнопкою .
Важливий момент!!! Обов'язково потрібно бути залогіненим на маркетплейсі.
Обробка замовлення: чарівні кнопочки
Копіювання номера та перехід у viber-чат із клієнтом в один клік. Поруч із телефоном покупця виберіть потрібну кнопочку:
1 - Копіює в буфер номер телефону
2 - Відкриває чат з покупцем у Viber
Наразі є можливість без зайвих рухів відстежити посилку на сайті та скопіювати/видалити номер декларації. Поруч із цим рядком також є диво кнопочки:
1 - Відкриває трекінг на сайті транспортної компанії
2 - Копіює у буфер номер декларації
3 – Видаляє декларацію
ІІІ! МЕГАКНОПКА для перегляду замовлення безпосередньо на маркетплейсі!
Поряд із зовнішнім номером замовлення натискаємо на - та замовлення відкривається на Промі/Розетці.
АЛЕ! Обов'язково потрібно бути залогіненим у певному обліку на відповідному маркетплейсі.
Нюанс. Якщо замовлення "прийшло" з Hubber, при натисканні на скопіюється номер ТЕЛЕФОНУ у буфер і відкриється ваш кабінет на маркетплейсі.
Там ви можете поставити курсор і вставити телефон із буфера.
Приємні доповнення
У фільтрах з'явилася можливість вибирати замовлення на кшталт оплати.
На нижній панелі можна відстежити кількість виділених рядків.