Подзвони мені подзвони…
Клієнт стає ще ближче до вас, завдяки підключенню функції телефонії Trade CRM. Користувачі Binotel тепер зможуть обробляти дзвінки у програмі.
Як працювати?
Функціонал телефонії відображається лише у режимі слайдів. За промовчанням видно лише пропущені дзвінки.
Щоб побачити всі дзвінки або тільки свої, клацніть на відповідні кнопки на верхній панелі.
Важливо! Переглянути дзвінки можна лише за поточний день.
Є можливість здійснити вихідний дзвінок та прослухати розмову.
При прийомі дзвінка відображається список всіх замовлень клієнта. Крім того, побачити всі замовлення можна, натиснувши двічі на номер клієнта.
Що необхідно для підключення та налаштування Binotel, вказано в інструкції.