Trade CRM – це набагато більше, ніж просто CRM-система. Це програмне забезпечення, що здатне організувати весь Ваш бізнес на єдиній універсальній платформі. Замовлення та товари, клієнти та партнери, постачальники та дропшиппери, фірми та склади – вся можлива інформація зібрана в одній інтуїтивно зрозумілій системі. Плюс детальна звітність, фінансова аналітика та маркетингова складова. Оптимізувати власний бізнес за допомогою такого важеля керування досить просто. Використовуйте Trade CRM для організації ефективної роботи інтернет-магазину.
Автоматичний експорт замовлень у систему із заданою періодичністю. Постійне оновлення замовлень у системі. Можливість одночасного використання кількох особистих кабінетів на сайті та відображення різних типів цін. Відстеження залишків та зазначення гарантованої наявності. Використання групових методів роботи та безперервна передача статусів. Можливість здійснювати скасування замовлень із гарантією повернення комісії.
Формування ТТН за один клік. Можливість групового створення експрес-накладних. Швидка зміна облікового запису при груповому відправленні ТТН. Контролює вартість доставки відправлень. Формування реєстрів прийому-передачі посилок. Зручний перегляд статусу відправлень. Можливість створення повернень. Контроль одержаних коштів. Групове створення та друк стікерів різних форматів. Автоматичне оновлення даних про нові тарифи.
Автоматичне вивантаження замовлень у систему із заданою періодичністю. Імпорт та експорт замовлень з різних джерел. Можливість контролювати замовлення кожному етапі. Просте оформлення декларацій та повернень. Зручна функція супутніх товарів. Автоматична синхронізація та оновлення профілів клієнтів. Взаємодія з клієнтом та інформація на замовлення в одному місці. Оплата та відправка замовлень в один клік. Групове надання статусів.
Формування будь-яких вивантажень за кілька кліків. Можливість отримати дані про товар із будь-якого каналу для додавання або оновлення товарів. Створення вивантажень різних форматів (Excel, XML/YML). Формування індивідуального вивантаження з цінами, назвами та будь-якими іншими даними про продукт/замовлення для кожного джерела на власний розсуд. Просте створення шаблонів для розвантаження на Prom, Rozetka, WordPress, Opencart, Tilda.
Групове створення та друк стікерів різних форматів. Формування ТТН за один клік. Зручна робота з документацією: прибуткові, видаткові, повернення, звіти, ТТН. Просте формування звітності, починаючи з доходів, руху товарів, залишків на складах та закінчуючи докладними звітами з продажу. Можливість формування індивідуальних звітів по менеджеру, джерелу, товару та компанії.
Відображення та контроль залишків на майданчиках, складах, у постачальників. Створення передзамовлень та резерву. Швидке та просте оновлення цін та надання індивідуальних знижок. Швидке оновлення даних у картці товару. Можливість здійснювати прив'язку кількох постачальників одного товару. Зручна функція «Супутні товари». Створення категорій та підкатегорій. Проведення операцій у різних валютах.
Можливість роботи у персональному web-модулі. Створення замовлень у власному кабінеті або ж швидке завантаження з Excel-файлу. Повністю автоматизований взаєморозрахунок. Зручне проведення звіряння за виконаними замовленнями. Підтримка актуальної наявності товару та залишків у постачальників.
Швидка синхронізація з формою лідів (отримання замовлень) у Facebook. Легка підв'язка під лід-форму товару. Зручний збір даних на всіх етапах продажу. Формування своєї бази лідів. Захоплення та розвиток потенційних клієнтів у процесі продажу та можливість перетворення їх у реальних клієнтів.
Проста та зручна email та sms-розсилка безпосередньо з Trade CRM. Групове надсилання повідомлень клієнтам та партнерам. Використання готових та настроюваних шаблонів електронної пошти та смс-повідомлень. Можливість дублювання у Вашу поштову скриньку всіх вихідних email.
Абсолютний контроль руху товару на всіх етапах за допомогою сканера штрих-коду. Зручне стикерування товару під час прийому. Можливість надання адреси зберігання кожній одиниці товару. Генерація штрих-коду для прибуткових та видаткових накладних. Проведення швидкої інвентаризації складу.
Автоматичний імпорт вхідних платежів із банку та відправлення вихідних платежів. Зручне завантаження виписок за всіма рахунками чи за конкретним рахунком. Проведення платіжних документів. Контроль руху коштів у Кабінеті бухгалтера. Робота з фізособами та розрахунковими рахунками.
Контролює статуси та швидкість обробки замовлень. Трекінг «руху» товарів. Фіксація всіх дій у crm-системі. Швидкий зв'язок з клієнтами та партнерами. Динамічна взаємодія зі складами та постачальниками. Організація бізнесу за допомогою однієї зручної програми.
Завантажуйте Trade CRM
та користуйтесь CRM системою, а оплачуйте потім!