Звіт про повернення
Щоб скласти звіт про повернення, виберіть на верхній панелі пункт меню "Звіти", потім знайдіть підкатегорію "Звіт про повернення" і клацніть на неї.
Відкрилося нове вікно.
Вказуєте необхідні критерії, за якими буде складено звіт:
1. У полі "Період" вкажіть, що цікавить проміжок часу.
2. Виберіть необхідний тип дати: "Дата повернення" або "Дата замовлення".
3. Вкажіть тип повернення: "Повернення", "Обмін" або "Списання".
4. Визначте статус повернення у відповідному полі: "У роботі", "На оплату", "Оплачено" або "Без оплати".
5. Виберіть спосіб оплати.
6. Вкажіть статус обробки повернення: "Тільки закриті" або "Тільки незакриті".
7. Також звіт про повернення за необхідності можна відфільтрувати за Фірмою/Джерелом/Менеджером. Клацніть на відповідні кнопки на панелі інструментів. Щоразу буде відкриватися список, де необхідно вибрати фірму, джерело замовлення або менеджера.
Після встановлення необхідних параметрів натисніть "Оновити". У вікні з'явився готовий звіт щодо повернень.
Щоб знайти потрібну інформацію у звіті, у порожньому полі напишіть запит і натисніть "".
Вивантажте звіт у форматі Excel, натиснувши на відповідну іконку зверху на панелі.