Групові методи
У Trade CRM доступний груповий метод обробки замовлень.
Щоб виділити декілька замовлень, скористайтесь комбінацією +/.
Якщо потрібно вибрати окремі замовлення, утримуйте і лівою кнопкою миші клацніть на потрібні замовлення.
Потім натискаєте праву клавішу миші та вибираєте потрібну опцію.
Вказати дату оплати/надсилання або змінити статус: під час вибору одного з цих варіантів з'явиться вікно, де необхідно вказати потрібну дату/статус. Якщо в груповому методі вказати дату оплати/надсилання або надрукувати замовлення, він автоматично проведеться.
Закрити самовивіз: виберіть замовлення зі статусом "Самовівіз", виділіть потрібні замовлення або скористайтеся опцією "Виділити все" та закрийте вже відпрацьовані замовлення.
Служби доставки: доступні опції групового отримання або видалення декларацій, також є можливість оновити статуси доставки у вибраних замовлень, створити для цих замовлень реєстр Нової Пошти або Укрпошти (після цього замовленням автоматично надається статус "Надіслано") або роздрукувати стікери.
Надіслати номери декларацій: при виборі цієї опції CRM звертається до налаштувань джерела замовлення, оскільки там задані облікові записи sms та email, а також інші параметри розсилок; виходячи з даних установок відбувається розсилка декларацій. Якщо замовлення прийшло з чат-бота або WebTradeCRM, декларація відправляється на цей сервіс.
Надіслати смс та email клієнту, оновити статус смс: при виборі одного із способів розсилки з'явиться вікно з шаблонами, за допомогою подвійного натискання вкажіть потрібний; крім того, є можливість групового оновлення статусу смс.
Список товарів: при виборі цієї опції відкриється список товарів, які присутні у вибраних замовленнях із зазначенням кількості кожної одиниці та категорії.