УВАГА! ПРАЦЮЄ У ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ! Для інтеграції TradeCRM із службами телефонії необхідно створити відповідний обліковий запис.
1. Параметри → Інтеграція → Телефонія.
2. Створіть обліковий запис для підключення: подвійний клік по картинці-ідентифікатору або натисніть "+".
Модуль для роботи із телефонією Binotel!
Значення статусів
Вхідний прийнятий
Вхідний пропущений
Вхідний пропущений і залишив голосове повідомлення (або намагався)
Вихідний
Вихідний невдалий
Вихідний абонент зайнятий
Якщо Бінотел не передав нам інформацію – такий виклик буде позначений значком – бомбочка.
Робота з дзвінками
Для відображення панелі – використовуємо кнопку на панелі інструментів
1
Рядок пошуку (за телефоном покупця)
2
Кнопка пошуку та оновлення(цей список оновлюється, коли триває робота з телефонією. Якщо ви не приймаєте або здійснюєте дзвінки, то потрібно оновлювати список натисканням на цю кнопку)
3
Відфільтрувати лише свої дзвінки
4
За замовчуванням не натиснуто і в цьому режимі відображаються лише дзвінки, які були пропущені
і
5
Викликати номер, на якому стоїть курсор
6
Вивантажити список дзвінків у Excel
7
Відкрити панель активних дзвінків(вхідні або вихідні дзвінки, які здійснюються зараз, оновлюється кожні 2,5 секунди, операторам не варто використовувати постійно)
Налаштування
Встановіть потрібні налаштування, таку настройку повинен зробити кожен менеджер/оператор.
Внутрішній номер користувача – повинен бути таким самим, як у бінотел, так ви зможете здійснювати вихідні дзвінки.
Коли дзвінків мало, можна включити всі повідомлення, так відразу відкриватиметься замовлення.
Повідомлення про вхідний дзвінок може бути як повідомленням, так і в області інфо панелі. Якщо багато дзвінків – відключіть ці повідомлення.
Робота з телефонією
Як тільки ви відкриваєте вікно телефонії – ви бачите лише пропущені дзвінки. Натиснувши по рядку правою кнопкою у вас з'являється підменю.
Ви можете:
Набрати номер
Викликати покупця. ЦРМ набирає оператора та покупця. У замовленні це кругла кнопка з трубочкою:
Копіювати номер
Копіює номер телефону у буфер обміну
Знайти замовлення
Шукає за номером телефону замовлення, які були на даного покупця
Відкрити замовлення
Відкриває замовлення, прив'язане до цього номеру
Прослухати розмову
Відкриває розмову з покупцем, якщо такий запис існує
Прибрати з пропущених
Якщо з якоїсь причини потрібно прибрати номер із пропущених.
У самому замовленні також відображається історія дзвінків: