fbpx



Телефонія

УВАГА! ПРАЦЮЄ У ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ!
Для інтеграції TradeCRM із службами телефонії необхідно створити відповідний обліковий запис. 

1. Параметри  Інтеграція → Телефонія.

2. Створіть обліковий запис для підключення: подвійний клік по картинці-ідентифікатору або натисніть "+".

Модуль для роботи із телефонією Binotel!

 

  1. Значення статусів

 

Вхідний прийнятий

Вхідний пропущений

Вхідний пропущений і залишив голосове повідомлення (або намагався)

Вихідний

Вихідний невдалий

Вихідний абонент зайнятий

Якщо Бінотел не передав нам інформацію – такий виклик буде позначений значком – бомбочка.

  1. Робота з дзвінками

Для відображення панелі – використовуємо кнопку на панелі інструментів

1

Рядок пошуку (за телефоном покупця)

2

Кнопка пошуку та оновлення(цей список оновлюється, коли триває робота з телефонією. Якщо ви не приймаєте або здійснюєте дзвінки, то потрібно оновлювати список натисканням на цю кнопку)

3

Відфільтрувати лише свої дзвінки

4

За замовчуванням не натиснуто і в цьому режимі відображаються лише дзвінки, які були пропущені

 і

5

Викликати номер, на якому стоїть курсор

6

Вивантажити список дзвінків у Excel

7

Відкрити панель активних дзвінків(вхідні або вихідні дзвінки, які здійснюються зараз, оновлюється кожні 2,5 секунди, операторам не варто використовувати постійно)

 

 

 

 

 

 

 

  1. Налаштування

Встановіть потрібні налаштування, таку настройку повинен зробити кожен менеджер/оператор. 

Внутрішній номер користувача – повинен бути таким самим, як у бінотел, так ви зможете здійснювати вихідні дзвінки.

Коли дзвінків мало, можна включити всі повідомлення, так відразу відкриватиметься замовлення. 

Повідомлення про вхідний дзвінок може бути як повідомленням, так і в області інфо панелі. Якщо багато дзвінків – відключіть ці повідомлення.

 

Робота з телефонією

Як тільки ви відкриваєте вікно телефонії – ви бачите лише пропущені дзвінки. Натиснувши по рядку правою кнопкою у вас з'являється підменю. 

Ви можете:

Набрати номер

Викликати покупця. ЦРМ набирає оператора та покупця. У замовленні це кругла кнопка з трубочкою: 

 

Копіювати номер

Копіює номер телефону у буфер обміну

Знайти замовлення

Шукає за номером телефону замовлення, які були на даного покупця

Відкрити замовлення

Відкриває замовлення, прив'язане до цього номеру

Прослухати розмову

Відкриває розмову з покупцем, якщо такий запис існує

Прибрати з пропущених

Якщо з якоїсь причини потрібно прибрати номер із пропущених.

 

 

У самому замовленні також відображається історія дзвінків: 

 

 

 

 

Всі!

 

Користуйтесь Trade CRM
вже зараз, а платіть потім
Користуйтесь Trade CRM
вже зараз, а платіть потім

Готові почати
прямо зараз?

Завантажуйте Trade CRM
та користуйтесь CRM системою, а оплачуйте потім!

Натискаючи на цю кнопку, Ви даєте згоду на обробку своїх даних
uk