fbpx



Обробка замовлення

Є два варіанти появи замовлення у Trade CRM.

Варіант 1.

Після інтеграції з певним сервісом/маркетплейсом НОВЕ (!!!) замовлення "підтягується" звідти. В даному випадку основна частина інформації вже заповнена: ПІБ, номер телефону, адресні дані, джерело замовлення та товари. 

 

На нижній інфо-панелі відображається номер замовлення. Щоб відкрити замовлення на самому маркетплейсі, натисніть (!!! Необхідно бути залогіненим на відповідному маркетплейсі).

Нюанс. Якщо замовлення "прийшло" з Hubber, при натисканні на   скопіюється номер ТЕЛЕФОНУ у буфер і відкриється ваш кабінет на маркетплейсі. Там ви можете поставити курсор і вставити телефон із буфера. 

Варіант 2.

Створення замовлення безпосередньо у Trade CRM.

1. У модулі «Замовлення» натисніть на значок «+».

 

2. Заповніть потрібні дані.

3. Додавання товару. Є кілька варіантів:

1. У нижньому блоці натисніть "+" або "", щоб обрати товар або групу товарів, відповідно.

2. Натисніть "для додавання товарів з файлу Excel. Вкажіть шлях до файлу та натисніть "Відкрити". У новому вікні виставте необхідні відповідності та натисніть "Виконати". Список товарів завантажиться у нижній блок вікна замовлення.

4. Інформація про клієнта:

1. Контактний телефон (Вносьте у будь-якому форматі, система автоматично поміняє).

2. ПІБ

3. Тип клієнта

 

Клієнта можна вибрати у Довіднику ().

Надалі контактний телефон можна скопіювати у буфер , відкрити Viber-чат із клієнтом або зателефонувати (має бути включений модуль телефонії).

5. Служба доставки: Нова Пошта

5.1 Вкажіть місто доставки.

5.2 Подвійний клік за назвою міста. Відкриється вікно зі списком відділень. У рядку пошуку введіть номер та у вікні з'явиться необхідне відділення. Натисніть "Вибрати".

6. Служба доставки: Укрпошта 

6.1 Вкажіть місто, індекс та клацніть на "...", щоб вказати конкретну адресу. 

6.2 Виберіть спосіб і метод доставки плюс обов'язково (!) вкажіть довжину найбільшої сторони посилки для точного визначення вартості доставки.

Важливо! Якщо замовлення «прилетіло» з prom.ua або іншого джерела, адресні дані необхідно відобразити відповідно до вимог системи (див. вище) для коректного створення ТТН.

 

7. Служба доставки: Кур'єр

7.1 Вкажіть адресу, час та дату доставки. За потреби внесіть коментар.

7.2 Важливо! Щоб вартість послуг кур'єрської служби автоматично додавалася до замовлення при виборі цього способу доставки, пройдіть шлях Параметри → Доставка та пропишіть необхідну суму. 

 

8. Оплата 

8.1 Виберіть форму оплати та поставте "", якщо оплата провадиться частинами.

 

Тоді у загальній таблиці замовлень така оплата буде відображатися як "сума замовлення (сума часткової оплати)".

8.2 Важливо! Для підключення функціоналу "Часткова оплата" пройдіть шлях Параметри Оплати.

Увімкніть цей метод оплати, задайте касу для внесення цього платежу і за необхідності пропишіть суму, яка буде вказана за замовчуванням.

8.3 При надходженні оплати відкрийте у замовленні вкладку "Оплата" та створіть транзакцію.

Після внесення часткової оплати та отримання декларації у загальній таблиці замовлень така оплата буде відображатися як "сума замовлення / сума післяплати".

9. При створенні замовлення можна вказати, хто оплачує доставку і яка сума додається до замовлення.

Щоб під час створення касового ордера ця сума не потрапляла до каси (наприклад, кур'єри привозять гроші і сразу віднімають вартість доставки), пройдіть шлях Параметри → Доставка та поставьті "" поряд з "Відняти суму доставки...". дв даному випадку, вартість доставкі не вноситиметься в касу. 

10. Потім біля поля "Джерело замовлення" клацніть на іконку "і виберіть відповідного партнера.

11. Після отримання декларації є можливість відкрити трекінг на сайті транспортної компанії скопіювати номер в буфер і при необхідності видалити його .

12. Надішліть sms або e-mail покупцю.

13. Далі необхідно привласнити замовлення певний статус CRM і підібрати відповідний статус на Prom або Rozetka, а потім відправити. При роботі на сервері статус автоматично передаватиметься при наступній синхронізації.

14. Щоб товар списався зі складу, враховувалося у тмц та звітах замовлення ОБОВ'ЯЗКОВО (!!!) необхідно провести і після цього зберегти.

15. Якщо ТТН формується під час оформлення замовлення, необхідно налаштувати автоматичне проведення замовлення після отримання ТТН. Для цього пройдіть шлях Параметри → Доставка і поставте "біля відповідного рядка. 

16. У момент проведення замовлення CRM фіксує ціни, які на той момент вказані у картці товару. Щоб закупівельна ціна фіксувалася з прибуткових, пройдіть шлях Параметри → Загальні та поставте "поряд з "Розрахунок закупівельної ціни за методом FIFO". У цьому випадку собівартість товару розраховується виходячи з останніх приходів і в списанні товару фіксується певна прибуткова накладна, ціна в цій накладній і постачальник. 

17. Щоб додати коментар до замовлення, скористайтеся кнопками "Не відповідає", "Поза зоною" або "Коментар". У разі внесіть необхідну інформацію у новому вікні та натисніть "Ок".

Коментарі відображатимуться в порядку додавання з фіксацією дати, часу та автора.

 

Користуйтесь Trade CRM
вже зараз, а платіть потім
Користуйтесь Trade CRM
вже зараз, а платіть потім

Готові почати
прямо зараз?

Завантажуйте Trade CRM
та користуйтесь CRM системою, а оплачуйте потім!

Натискаючи на цю кнопку, Ви даєте згоду на обробку своїх даних
uk